De filosofie van Aloxxi

Er bestaat een haarmerk dat je niet als nummertje ziet, maar als type persoonlijkheid. De oprichter van O.P.I. heeft nog een kindje, met een minimaal net zo sterke filosofie: Aloxxi.

Al3

Voor de pro’s
Voor professionals die precies weten wat ze met je haar aanmoeten, daarvoor zijn de producten van Aloxxi gemaakt. En er is net even wat langer over nagedacht dan over alle andere haarmerken. Het gaat allemaal wat dieper en wat verder. Het is compleet. Een professioneel haar merk voor professionele mensen. Maar stiekem weten wij er ook wel raad mee.

Net wat makkelijker
Grenzen worden verlegd. In een handomdraai zit je haar zoals de nieuwe herfsttrends weergeven. Als je een pro bent. De snelheid waarmee de haarstylisten op locatie het haar van de ene coup in de andere coup draaiden doen wij ze niet na. Zij doen het in een handomdraai, wij draaien onze hand er wèl voor om. Maar de producten maken het leven toch een stukje makkelijker, want het begint allemaal bij goede producten. Goede producten zijn de basis. Dus gingen we toch aan de slag, al zijn we dan geen professionals. En juist door die hulp voelden we ons toch een ietsiepietsie klein beetje pro’s. Want met de juiste producten lukt het allemaal net wat makkelijker.

All about fun
Wat ons het meeste opviel bij het merk is dat het ze allemaal om plezier gaat. Iedereen moet plezier hebben: degene die ermee werkt en degene die geholpen wordt. Hierdoor wordt het een stuk persoonlijker. Zo heeft iedere haarkleuring zijn eigen naam, in plaats van een nummertje. Don’t Proscuitto The Messenger, Love That Sambucca en Sparkling Prosecco zijn geen vreemde termen binnen dit bedrijf. Hoe leuk is het om je producten zulke namen te geven?!

Ze maken ons pro
Maar helaas, no hair coloring for etidor Mariëlle, it’s all nature, blond runs the family. Geen haar op haar hoofd die daar aan dacht -haha-. Dus de geweldige namen werden niet aan de lijve ondervonden. De producten op de foto wel. En zoals we al zeiden: ze gaven ons een beetje het gevoel geven alsof we zelf professionals waren. Een klein beetje dan, want daarvoor moet je nog steeds een opleiding gevolgd hebben.

De producten zijn niet goedkoop, maar van prijzen rond de €20,- schrikken we al lang niet meer. Alle producten zijn verkrijgbaar in verschillende salons in Nederland en op de website.

Q: Ben je al bekend met dit merk?

Comments

  1. Ik kende dit merk nog niet, al klinkt het erg goed!

  2. Ik kende het inderdaad ook nog niet, klinkt wel goed.
    Liefs, xxx



Speak Your Mind

*