Winnaars Beauty Astirs 2010

Gisteren werden tijdens een feestelijke beautybijeenkomst in het Okura Hotel te Amsterdam de Beauty Astirs 2010 uitgereikt. Het geheel werd gepresenteerd door make-up artist en tv-persoonlijkheid Thijs Willekes, die maar liefst 18 awards werden uitreikte. De Beauty Astirs is een prestigieuze persprijs die jaarlijks wordt uitgereikt door de Vereniging van Cosmeticajournalisten en bestaat uit een jury van 43 leden. Uit maar liefst 235 inzendingen hebben zij de allerbeste cosmeticaproducten van het jaar gekozen, verdeeld over verschillende categorieën.


And the winnars are…..
.

BEST SKINCARE
Luxury brands: Sisleÿa Global Firming Serum van Sisley
Mass market: Youth Code van L’oréal Paris

BEST FRAGNANCE WOMAN

Luxury brands: Love, Chloé van Chloé
Mass market: Seductive van Guess

BEST FRAGNANCE MAN
Luxury brands: Bleu de Chanel van Chanel
Mass market: White Musk for Men Sport van The Body Shop

BEST MAKE-UP
Luxury brands: Rouge Pur lipstick van Yves Saint Laurent
Mass market: Smoky Eye Effect Eyeshadow van Max Factor

BEST BODY
Luxury brands: Thermoactive Talasso Scrub van Collistar
Mass market: Zero% Douchegel met European Ecolabel van Sanex

BEST SUN

Luxury brands: Sun Age Control van Lancaster
Mass market:
Beschermende Olie Factor 20 van Garnier Ambre Solaire

BEST HAIR
Luxury brands: Damage Remedy Daily Hair Repair van Aveda
Mass market: Precision Foam Colour van John Frieda

BEST MEN GROOMING

Luxury brands: Sake Infused Shave Creme van Kyoku
Mass market:
Freeze Crackling Styling Gel van Nivea for Men

BEST NICHE
Cleanser van Eve Lom

En welk cosmeticaproduct vindt de VCJ-jury overall de beste beautyvondst van 2010? De criteria hiervoor waren dat het een revolutionair en vernieuwend beautyproduct moest zijn dat qua formule en/of verpakking echt uitblinkt. Van de 33 inzendingen en uiteindelijk 10 genomineerden is de winnaar van de Best Beauty Discover Award 2010 geworden….
De Tolérane Extrême Cream van Avène.




Speak Your Mind

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.